mandag 11. mai 2009

Vann


Jeg har lyst å fotografere vann. Jeg synes at det er et spennende motiv og det er så mange forskjellige former vann forekommer i. Mulighetene er mange og disse vil jeg utforske.

Onsdag 13/05: Da har jeg tenkt å finne ut hvordan jeg vil ha komposisjonen, hvilken form jeg vil at vannet skal være i og ta forskjellige eksempelbilder.

Mandag 18/05 : Hvis jeg fikk ta noen potensielle bilder som jeg kan bruke på onsdagen, ville jeg disponere dagen til å redigere bildene og prøve ut forskjellige redigeringer av samme bilde. Gjerne jeg vil ta noen flere bilder i dag også, for å mange forskjellige alternativer å velge mellom.

Onsdag 20/05: I dag skal jeg velge mine topp 3 bilder. Dagen blir brukt til redigering og så skal jeg skrive min egen sluttvurdering. Forhåpentligvis vil jeg bli ferdig med redigeringen i dag, og kanskje til og med levere inn bildene og en kort forklaring i dag også.

Ingen kommentarer: