søndag 24. mai 2009

Selvalgt tema- vann


På dette bildet ville jeg fange "plasket" til en stein som ble kastet i vannet. Jeg ville ta et bilde av et "levende" vann og dette synes jeg kom godt fram i dette bilde. Jeg har redigert bildet i Iphoto hvor jeg har forsterket kontraster mellom vannet og bakgrunnen. Jeg har også lagt skarpheten i bildet tydeligere. Fargene i bildet gjorde jeg klarere ved å fordele lyset jevnt over bildet og ikke bare på en plass. Det er ikke så mye som er gjort med bildet fordi jeg synes t det var ganske bra til å begynne med. Bildet er tatt med et kompaktkamera. Jeg ville ha farger på bildet fordi jeg synes at det ble så fine farger med det mørke, det grønne og det klare vannet. Til høyre kan vi se orginal bildet som er svakt i fargene og uklart. 

Ingen kommentarer: