onsdag 15. oktober 2008

Evaluering

Jeg synes at blogging var nytt og spennende. Det var en fin måte å kunne se på andre medelevers bilder på og det var veldig lett å sette seg inn i hvordan blogging fungerer. Og det var morsomt at andre ukjente personer kunne kommentere på bildene mine. Jeg har lært å se og bruke øynene mer når det gjelder motiv. Først når jeg begynte med trykk og foto, tenkte jeg at jeg ikke kommer til å få tatt noen gode bilder, men etterhvert som vi lærte hvordan vi kunne stille inn kameraet for å få et bedre bilde, så gikk det jo ganske bra allikevel. =)

Jeg har lært at det er greit og godt å få en tilbake melding fra andre på hva de synes om bildene du har tatt. Først tenkte jeg at det kom til å være skummelt, men det var det ikke, og det var en positiv ting. Når en blogger så bør en spør og vite om det er greit at for et evt. bilde viser en person veldig godt. Du kan ikke legge ut bilder av en annen person uten og vite at det er greit for vedkommede. Blogging kan også være aktuelt innen kunstfag. Jeg synes at blogging er gøy og at det er en fin måte for andre å se hva vi holder på med her i 3stfa! Blogging kan alle som vil gjøre og det er en grei måte å få tilbake melding på. Det er hverken vanskelig og komplisert. Blogging er gøy =)

Ingen kommentarer: